PRODUKTO SAVYBĖS: Aukštos kokybės atlošo pagalvėlė / pagalvėlė su lipnia juosta viršutiniam dėklui
Komplekte yra viršutinės ir apatinės dalys su lengvu dizainu
Pagaminta iš minkštos sintetinės odos pagalvėlės ir įmontuotos kempinės
Plonas dizainas suteikia keleiviams daugiau vietos keliaujant dideliu atstumu
Tiesiogiai tinka BMW modeliams su OEM galiniu balneliu Spalva: Juoda
Kiekis:1 rinkinys
Būklė: 100% visiškai nauja
Galinio korpuso atlošo padas
Elementą lengva įdiegti be instrukcijų
Tinkamumas
Universalus produktas
Nata
Mes teikiame didmeninę prekybą, jei jums reikia didmeninės prekybos, susisiekite su mumis, kad gautumėte naujausią
informaciją Jei esate patenkinti mūsų produktais ir paslaugomis, palikite mums 5 žvaigždučių atsiliepimą.
Jei turite klausimų, palikite mums žinutę. Mes padėsime jums kuo greičiau išspręsti problemą.
Jei siunta pamesta gabenant, susisiekite su mumis per ribotą laiką ir mes pasirūpinsime siuntų karaliumi.
Mokėjimo politika
。 Jūsų saugumui ir patogumui visus mokėjimus apdorojame per "Alipay"
。 kur priimamos visos pagrindinės kredito kortelės ("Amex", "Visa", "MasterCard", "Discover" ir kt.).
。 Į mūsų kainas NEĮSKAIČIUOTI jokie muitai ar mokesčiai.
Pristatymo politika
。 Mes darome viską, kad jį išsiųstume per 1–3 dienas gaudami jūsų užsakymą ir pateiktume visų užsakymų stebėjimo numerius.
。 Atminkite, kad mes galime siųsti tik adresais, patvirtintais naudojant "Alipay" arba jūsų kredito kortelę.
。 Importo muitai, mokesčiai ir rinkliavos neįskaičiuojami į prekės kainą ar siuntimo mokesčius. Šie mokesčiai yra pirkėjo atsakomybė.
。 Pristatymo laikas gali būti ilgesnis, jei prekę (-es) tikrina muitinė
Grąžinimas ir pinigų grąžinimas
。 Visi mūsų produktai pateikiami su grąžinimo politika, apsaugos laikotarpiu tai įmanoma ir likus 15 dienų iki gavimo patvirtinimo. Jei norite
grąžinti savo prekę, galite pasirinkti atidaryti ginčo grąžinimą ir grąžinti prekes, Gavę prekes į sandėlį, grąžinsime jums pinigus. Reikia
apie dešimt dienų. Ačiū už kantrybę.
。 Jei nesate 100% patenkintas, praneškite mums apie išsamią problemą, mes pateiksime jums 100% patenkinamą sprendimą
。 Jei gavote neteisingą, sugadintą, sugedusią ar ne taip, kaip aprašyta, susisiekite su mumis dėl dalinio / visiško grąžinimo arba mūsų kainos pakeitimo.
。 Pirkėjas turėtų sumokėti grąžinimo siuntimo mokestį, jei "All NON-Seller Error" grąžina pinigus. (Pvz., atsinešėte netinkamą dydį ar netinkamą daiktą).
Atsiliepimus
。 Tikimės suteikti jums teigiamą "Soulfood.lt" patirtį sunkiai dirbdami ir tikimės sulaukti teigiamų atsiliepimų bei išsamaus pardavimo
Įvertinimas (DSR) 5 Įvertinimas VISOSE atsiliepimų kategorijose (elementas, kaip aprašyta, ryšys, pristatymo laikas ir pristatymas bei tvarkymas
mokesčiai) iš pirkėjo gavus prekę .
。 Jei nesate patenkinti mūsų prekėmis ar paslaugomis, nedvejodami susisiekite su mumis prieš palikdami neutralius / neigiamus atsiliepimus, mes
Visada stenkitės, kad klientai būtų patenkinti 100%.
。 Bendravimas yra geriausias būdas išspręsti problemą.neigiamo grįžtamojo ryšio palikimas nepadės mums išspręsti jokių problemų.
Apie elementą
。 Visi mūsų parduodami daiktai yra aprašomi pagal mūsų sugebėjimus, kuo tiksliau ir su didžiausiu sąžiningumu iš mūsų pusės.
。 Tačiau, siekdamas išvengti bet kokių galimų neapsižiūrėjimų, pagarbiai prašau jūsų pagalbos, kad padėtumėte mums padaryti šį sandorį abi puses tenkinančiu sandoriu
pirkite peržiūrėdami prekės aprašymą ir nuotraukas bei užduodami visus klausimus PRIEŠ PIRKDAMI.
Klientų pasitenkinimas
。 Nedvejodami susisiekite su mumis bet kuriuo metu prieš ir po pirkimo, mes esame įsipareigoję užtikrinti jūsų 100% klientų pasitenkinimą.
。 Mes palaikome savo įsipareigojimą puikiu aptarnavimu, 100% visų pinigų grąžinimu ir klientų pasitenkinimo garantija.
。 Mūsų tikslas yra įsitikinti, kad esate laimingas klientas ir malonus apsipirkimas su mumis.
Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *
Žymos: apima dekoratyvinius lipdinius