Kada pardavėjas išsiųs užsakymą? Paprastai jūsų užsakymą išsiųsime per 48 valandas. (Išskyrus savaitgalius ir švenčių dienas bei kai kurias netikėtas problemas) Kada gausiu užsakymą? Numatomas pristatymo laikas yra vidutinis laikas į jūsų šalį ir tik nuoroda. Jei gyvenate toli nuo centrinio miesto, tai užtruks ilgiau. Pristatymų vėlavimą gali sukelti force majeure įvykiai, tokie kaip taifūnai, streikai, tarptautinių oro ar vandenyno krovinių sumažėjimas dėl atostogų Kinijoje ar kitų nekontroliuojamų įvykių. Į ką turėčiau atkreipti dėmesį pristatant pakuotę? Įsitikinkite, kad visa jūsų užsakymo informacija yra teisinga, ypač adresas ir telefono numeris.
Įsitikinkite, kad tuo laikotarpiu jūsų telefonas yra tinkamas.
Visus mokesčius turi sumokėti pirkėjas ir kartais gali tekti atlikti muitinės formalumus.
Kai kuriose šalyse gali tekti patiems pasiimti paketą. (Ne pardavėjai turi nuspręsti, bet jūs galite susisiekti su mumis prieš atlikdami užsakymą, jei tam prieštaraujate) Kokia yra jūsų grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika? Negrąžinama už pirkėjo kaltę, kaip ir neteisingas pasirinkimas, neteisingas adresas(adresas negali būti pakeistas po to, kai pakuotė turi
buvo išsiųstas), nepasiekiamas adresas, negali susisiekti su pirkėju ir pan.
Jei norite grąžinti pinigus, kai tai nėra pardavėjo kaltė, grąžinkite pakuotę ir padengkite siuntimo išlaidas.
Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *