Drop shipping yra sveikintinas?
Jei norite išsiųsti prekes, mes galime siųsti prekes tiesiogiai jūsų klientams ir, jei norite, nepaliksime informacijos apie mus.
Kaip galima stebėti mano siuntinį?
Savo siuntinį galite stebėti šioje svetainėje naudodami savo stebėjimo numerį:www.17track.net/en (nukopijuota į naršyklę, kad atidarytumėte).
Ką daryti, kai baigiasi pirkimo apsaugos laikas?
Jei jūsų pirkinio apsaugos laikas baigiasi, susisiekite su mumis ir mes galime padėti jį pratęsti. Taigi jūsų pinigai nepateks į mano sąskaitą.
Užsakymas ir pristatymas
1. Po apmokėjimo palikite man žinutę dėl tikslios spalvos .
2. Paprastai mes nemokamai pristatysime jums prekes Kinijos pašto oro paštu, pirmiausia susisiekite su mumis, jei norite išsiųsti DHL, UPS, EMS, Fedex ar kitomis laivybos kompanijomis.
Grąžinimo politika
Jei prekė sugedusi, galite grąžinti pinigus arba pakeisti per 7 dienas nuo jos gavimo.
Pirkėjas turėtų būti atsakingas už grąžintų prekių siuntimo išlaidas.
Mes pakeisime į gerą, kai bus atsargų, arba grąžinsime pinigus.
Atsiliepimus
Jei esate patenkinti mūsų produktais ir paslaugomis, prašome padėti palikti mums "Teigiamus atsiliepimus" ir "5 tobulas žvaigždes", kai gausite savo daiktus, ir mes padarysime tą patį už jus. Ačiū iš anksto!
Jei turite klausimų dėl sandorio, prieš palikdami atsiliepimus, susisiekite su mumis ir suteikite mums galimybę rasti sprendimą. Ačiū!
Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *