Humusas su skrudintomis sezamų sėklomis

2018-05-24 0
Skaitant užtruksite 2 min.

 

Maisto vertė ir kokybė man yra taip pat svarbi nepriklausomai nuo to, ar jam pasiruošti turiu valandą ar tik tiek, kiek užtrunka susitepti sumuštinį. Pastaruoju metu maisto pasiruošimui turiu tą trumpesnę laiko atkarpą, tačiau valgyti sveikai noriu lygiai taip pat, todėl dažniausiai renkuosi humusą. Jį galima tepti ant ko tik norisi, maišyti su makaronais, kruopomis ar tiesiog kabinti daržovių lazdelėmis. Humuso sotumas ir maistinė vertė neabejotina, kaskart gaunu naudingų baltymų, riebalų, vitaminų ir mineralų.

Parduotuvėje nesu nusipirkusi humuso, kurį galėčiau valgyti. Dažniausiai skonio ir tekstūros derinys primena iš kažko pagamintą paštetą su kačių ėdalo kvapu. Esu išbandžiusi ne vieną įvairių gamintojų humusą ir dažniausiai degustacija baigdavosi greičiau negu galėjau tikėtis. Jeigu mano patyrimas klaidingas ir bent vienas gamintojas prieš humusui patenkant į parduotuvių lentynas jį vis dėlto paragauja, būtinai pasidalinkite tuo vieninteliu, kurį perkate, nes mano viltis dar gyva.

Soulfood.lt jau esu pasidalinusi keliais humuso variantais, o šiandien turiu dar vieną. Jam pasigaminti užtruksite 5 min., o skrudinti sezamai, kuriuos kartą visai netikėtai sugalvojau panaudoti, šiam humusui suteikia labai malonaus skonio.

Nesvarbu ar šį savaitgalį planuojate gamtoje ar tiesiog prie televizoriaus, humusas tikrai pravers. Būtinai pabandykit ir pasidalinkit, man visada smagu sulaukti jūsų atsiliepimų.

Ačiū, kad skaitote.

Raminta

Humusas su skrudintomis sezamų sėklomis

400 g. (įprastinis įpakavimas) Auga avinžirnių (rekomenduoju juos, nes kol kas įprastuose prekybos centruose jie geriausios kokybės, nėra pervirę ar persūdyti bei puikiai tinka norint greitai sumaišyti humusą)

2 kupinų šaukštų skrudintų sezamo sėklų

žiupsnelio čili sėklų

2 š. šviesios sezamų pastos (Tahini) (visada naudoju šią)

1 š. citrinos sulčių

mažos skiltelės česnako

1 š. avokadų aliejaus (galite keisti į kitą mėgstamą aliejų)

druskos

vandens (pagal norimą konsistenciją)

 

Kaip gaminti 

Nusunkite ir perskalaukite avinžirnius.

Sudėkite visus produktus (išskyrus vandenį) į maisto smulkintuvą ar kokteilinę ir trinkite iki vientisos masės.

Atsižvelgdami į tai, kaip humusą valgysite (jeigu tepsite – darykite standesnį, jeigu kabinsite daržovių lazdelėmis – lengvesnės konsistencijos), po truputį pildami vandenį išgaukite norimą humuso konsistenciją.

Pastebėjimai

Tokio kiekio humuso užteks 2 – 3 valgytojams.

Humusas laikomas šaldytuve vartojimui bus tinkamas kelias dienas.

 


Komentuokite:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Close