Skrudintų sezamų granola su kokosais ir avietėmis (be glitimo)

2018-02-01 0
Skaitant užtruksite 3 min.

 

Naujųjų metų dieną niekada nieko sau nežadu, o tik stengiuosi priminti, kad ateinančiais gyvenčiau taip, kaip noriu, tik kartais pamirštu. Šiais metais priminiau sau, kad visada noriu būti sveika ir gerai jaustis. Tokiu būdu mano spintelės pusryčių krepšyje atsirado grikių dribsniai (grikiai neabejotinai antra mano religija). Pirkau juos, nes norėjau sau priminti, kad turėčiau valgyti pusryčius. Atsižvelgiant į tai, kiek rytais turiu laiko, įprasti grikiai verda ilgai, todėl dribsniai čia buvo tinkamiausias pasirinkimas.

Praėjusiame įraše minėjau, kad pasidalinsiu dar vienu receptu iš savo virtuvės spintelių tvarkymo akcijos. Kaip supratote, grikių košės taip ir nepradėjau virti, o laikant rankose pusę kilogramo grikių dribsnių, pirma mintis, kuri man atėjo į galvą buvo granola. Dabar nežinau ar gali būti geresnis priminimas pusryčiams negu šis, kokosais ir vanile kvepiantis skanumas (net ir nemėgstantiems grikių ji patiks, nes čia jų skonis labai švelnus ir vos juntamas.)

Kalbant aie tai, kodėl jos tiesiog nenusipirkus, sunku nepastebėti, jog prekybos centruose esančių granolų sudėtyje dažniausiai galybė cukraus, transriebalų, maisto priedų. Tai kam gi pirkti tai, kas nėra naudinga, jeigu galima tikrai nesudėtingai, pasirenkant viską iki paskutinio riešuto, pasigaminti pačiam? Netoleruojantiems įvairių maisto produktų, nemėgstantiems košių ir norintiems kasdien džiaugtis skaniais pusryčiais, geresnio pasirinkimo negu granola tikriausiai ir būti negali.

Mylėkite save, valgykite kokybišką, švarų maistą – būsite sveiki ir laimingi.

Ačiū, kad skaitote.

Raminta

 

Skrudintų sezamų granola su kokosais ir avietėmis (be glitimo)

 

500 g nekepintų grikių dribsnių (pirkau šiuos) (jeigu toleruojate galite keisti į avižinius dribsnius)

100 g kokosų drožlių (aš naudojau stambesnes juosteles, pirkau čia)

150 g (stiklinė) mėgstamų stambiai supjaustytų nekepintų riešutų (aš naudojau anakardžių, kedro ir graikinių riešutų miksą)

4 š. nekepintų sezamo sėklų

2 saujų džiovintų aviečių (mano mamos nuopelnas)

sauja skiltelėmis džiovintų svarainių (improvizuokite ir dėkite savo mėgstamiausius vaisius ar uogas)

3 š. netirpinto kokosų aliejaus

3 š. šviesios sezamų pastos Tahini (pirkau šią, tačiau galima rasti ir prekybos centruose, rytietiškų prekių skyriuose)

7-8 š. agavų sirupo ar kito mėgstamo saldiklio

žiupsnelio druskos

1/2 š. burbono vanilės ekstrakto

 

Kaip gaminti 

Įjunkite kaisti orkaitę iki 180 laipsnių (kaitinimas viršus + apačia (be vėjelio funkcijos)).

Dubenyje sumaišykite grikių dribsnius, kokosus, riešutus, sezamus.

Prikaistuvyje ištirpinkite kokosų aliejų ir sezamų pastą, dėkite agavų sirupą, druską. Nuėmus nuo kaitros supilkite vanilę ir viską gerai išmaišykite.

Supilkite gautą mišinį į dribsnių dubenį ir viską maišykite tol, kol neliks sausų ruožų.

Gautą mišinį išpilkite ant kepimo popieriumi padengtos skardos, tolygiai paskirstykite ir kepkite apie 35 minutes. Viską permaišykite kas 5 minutes, kad tolygiai apskrustų, nuolat stebėkite.

Kai granola taps gražios auksinės spalvos, galite traukti iš orkaitės ir su kepimo popieriumi išėmus iš skardos vėsinti ant grotelių (atvėsusi ji bus traški).

Atvėsusią granolą sumaišykite su pasirinktais džiovintais vaisiais ar uogomis ir supilkite į sandarų indą (kambario temperatūroje ja galite laikyti iki mėnesio).

 

Pastebėjimai

Granolą valgykite su mėgstamu jogurtu ar pienu. Šį kartą valgiau su sojų jogurtu, tačiau labai skanu ir su kokosų. Jį nesudėtingai galite pasigaminti patys, štai mano video receptas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentuokite:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Close