Bananų duona (be glitimo)

2017-10-10 2
Skaitant užtruksite 2 min.

 

Antradienis. Ankstus rytas. Basomis ant pirštų galų leidžiuosi į apačią. Už lango lietus, o virtuvė visa išsikvėpinusi Banana Bread kvepalais. Labiau tinkamo laiko kepti bananų pyragą nėra. Metu iš galvos visus dienos planus, užsiplikau puodelį kavos, su virtuve klausomės mūsų mėgstamiausios

Sunday morning rain is falling
Steal some covers share some skin <…>

Ir dabar, nors žinau, kad šiandien turiu nemažai nuveikti, niekur neskubu. Kada, jeigu ne dabar, mėgautis akimirka ir tiesiog gyventi?

Trumpam sustokit, išsikepkit ir jūs, o bananų pyrago kvapas plaukuose, visą dieną primins tas kelias lėtas akimirkas, kurių neretai taip trūksta.

 

Bananų duona (be glitimo)

260 g miltų be glitimo (jeigu galite naudoti avižas, siūlau tokį variantą – 210 g avižų miltų ir 50 g nesmulkintų avižų dribsnių) 

1 a. š. sodos (nugesinkite su šaukšteliu acto ar citrinos sulčių) + 1/2 a.š. kepimo miltelių

60 g kokosų cukraus (galite keisti kitu mėgstamu cukrumi)

žiupsnelis druskos

320 g trintų, gerai prinokusių bananų (apie 3 nedidelius bananus)

2 š. chia sėklų (galite keisti maltais linų sėmenimis)

60 ml (1/3 puodelio) augalinio pieno

60 g (apie 1/3 puodelio) tirpinto kokosų aliejaus

2 š. agavų sirupo (galite keisti kitais sirupais – klevų ar datulių)

1 a. š. vanilės ekstrakto (nebūtina)

Kaip gaminti

Įjunkite kaisti orkaitę (170 laipsnių, kaitinimas iš viršaus ir apačios).

Sumaišykite chia sėklas (ar maltus linų sėmenis) su keliais šaukštais vandens, palikite brinkti.

Sumaišykite miltus, kepimo miltelius, cukrų, druską.

Sumaišykite bananus, pieną, kokosų aliejų, sirupą, vanilę, gesintą sodą ir išbrinkintas chia sėklas.

Sumaišykite sausus ir skystus mišinius.

Ištepkite kepimo indą aliejumi ir supilkite gautą masę. Viršų galite padengti bananais ar riešutais.

Kepkite apie 35-40 min. kol gražiai paruduos, o medinis pagaliukas įsmeigtas į pyrago centrą liks sausas.

Atvėsusį galite aplieti šokoladu ir barstyti mėgstamais riešutais.

Pastebėjimai

Pyragas gaunasi labai drėgnas, sodraus bananų skonio.

Tai tikrai tobulas, laiko patikrintas, vienas iš mylimiausių mano receptų.


Labai nuostabus receptas, būtinai kepsiu. Tik norėjau paklausti ar galima keisti kokosų aliejų į, pavyzdžiui, rapsų aliejų?

2018-04-12 at 21:50 Marija Reply

    Labas, Marija, būtinai pabandyki, tai tikras stebuklas. Žinoma, kokosų aliejų tikrai gali keisti į kitą aliejų, tik reikėtų atsižvelgti, kad aliejus būtų tinkamas kepimui (rafinuotas rapsų aliejus kepimui yra tinkamas), jis dažniausiai neturi jokio specifinio kvapo ir puikiai atlieka savo funkciją.

    2018-04-16 at 09:36 Raminta Reply

Komentuokite:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Close