Kokosų pieno jogurtas

2017-07-31 2
Skaitant užtruksite 3 min.

 

“Neskubėk”, “Pakartok ką sakei, tik lėčiau”, “Nebėk nes pargriūsi”, “Na kur tu skubi?”, “Tu jau VISKĄ padarei?”. Tai štai. Tokias frazes nuo pat vaikystės aš girdžiu nuolat. Esu greitas žmogus, nesugalvoju, kaip kitaip save pavadinti. Visur skubu, negaliu nei menkiausio darbo atlikti lėtai. Net dantų išsivalyti ramiai negaliu – būtinai tuo pačiu metu turiu dar ką nors veikti: sutvarkyti, pakelti, nunešti ar net pasikalbėti, žinoma, su pilna burna putų.

Visi pastaruoju metu tik ir kalba apie tą laiką ir meilę sau, apie ramias minutes, lėtą gyvenimo būdą. Aš, kad ir kaip nemėgstu tų visuotinių manijų, neturiu kitos išeities, nes tik lėto laiko šventės (taip, tikrai šventės, nes būna gan retai) padeda man sumažinti tą savo greitį. Tam neretai padeda maisto gaminimas ir ypač savaitgalio pusryčiams. Ne, greito paruošimo košės čia netinka, net ir blynai ar net pyragas (nebent 3 sluoksnių su skirtingais pertepimais :)).

Kokosų pieno jogurtas, kurio instrukcijomis ir noriu pasidalinti, tam tinka puikiai. Jis neįtikėtinai lengvai pagaminamas, tik laukti kol subręs reikia iki 48 valandų. Tai štai ir tapo aišku, kurgi vis dėlto ta proceso didybė slypi. Tiek išlaukus, jau nebelieka nieko kito, kaip ramiai sau ištiesti kojas žolėje ir bent kelioms minutėms ramiai papusryčiauti. Tai aš ir padariau. Siūlau ir jums pabandyti. Tikrai labai gerai gydo nuo to greitumo.

Ačiū, kad skaitote.

Raminta

 

 

Kokosų pieno jogurtas 

 

 Video receptą galite peržiūrėti čia:

 

Reikės

Skardinės (ne mažesnio kaip 17% riebumo, nes kitaip gausis skystas) kokosų pieno

4 kapsulių probiotikų (atidarykite jas ir naudokite tik viduje esančius miltelius; aš naudojau šias, bet galima rinktis bet kokias, kurios savyje turi bent vieną iš šios rūšies bakterijų: Lactobacilus bulgaricus, Streptococcus thermophilus, Bifidobacterium lactis, Lactobacilus acidophilus ir, jeigu jums svarbu, yra pritaikytos veganams) (jeigu nerandate tinkamų probiotikų, į pieną vietoje jų galite įdėti 2 – 3 šaukštus pirktinio kokosų jogurto – jis suveiks lygiai taip pat)

3 š. kokosų pieno vandens (kuris liks skardinėje po kokosų kremu)

 

Kaip gaminti

Viską sumaišykite ir šiek tiek pridengę palikite šiltoje vietoje pastovėti 36 – 48 valandoms.

Kai jogurtas įgaus švelnaus rūgštumo ir jo paviršiuje matysite iškilusius mažus burbuliukus – tai reikš, kad jis kuo puikiausiai tinkamas vartoti.

Aš paskaninau kiviais, kanapių sėklų branduolių milteliais, džiovintomis avietėmis, žemės riešutais ir ispaninio šalavijo (chia) sėklomis. Improvizuokite ir jūs.

 

Pastebėjimai

Kaip greit visas procesas įvyks priklauso nuo aplinkos, kurioje paliksite jogurtą bręsti, temperatūros. Šiltą vasaros dieną mano jogurtas dažniausiai pradeda po truputį burbuliuoti po 36 valandų, o po 48 valandų jis jau būna įgavęs šiek tiek rūgštumo ir yra tinkamiausias vartoti.

Jeigu namuose vėsu, galite karts nuo karto jogurtą pastatyti į šilto vandens vonelę.

Jogurtas bus standesnis, kai po šių ilgų valandų procedūrų, paliksite jį bent valandai šaldytuve.

Jogurtas tinkamas vartojimui jį laikant šaldytuve iki 4 – 5 dienų.

 


Kur gauti vegan probiotikų?

2017-08-01 at 12:25 Nežinia Reply

Komentuokite:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Close